venerdì 26 novembre 2010

Freedom means living your life as you choose


Pa sm spt duma ;S
Bedn je full kak dc da je kr za umret rajš bi bla u sql.
Pa eno mojo sošolko bomo ubil majketi
raunatlc pa usem je rekal da kao ceu klass Zelono rastlinco kadi ane ? (sploh je ne kadim pa tut če bi jo kaj ma ona tu za govorit RAUNATLC pa Razredniku PA svetovalni delauk -.-''baba je fukjena a dej da bi jo enx do konca premlatl kr očitn ni blo dost tuk ku so jo že -.-''
ne vem kaj sploh hoče samo sebe u drek meče hjoo učer ko mi je ajda povedala kaj je blo se mi je kr pritisk dvignu ;S pa skus se sam laže kr ene bedarije govori ajj mrš -.-''

HAHAHAHAHA važn da je dons na unm napisi GOOGLE pika nogavička z konjem haha :'''D cjjoo xD
sej ubistvi ne vem zakaj sploh blog zdle pišm ... oz ja vem NIMAM KEJ DRUZGA ZA DELAT ;/
Hmm ja no zadne cajte ful razmišlam da bi šla u lublano u šolo ;)
kr pač z tastaro sm se zadnč full fuul skregala..pa sm rekla da komi čakam da grem (pa resno sm misla ) gr mi grejo usi po vrst duma na kurac in bi šla najraj kr drugam žvet npr. h babic u trboule pol bi mogla pa z vlakom u lublano sam itak men to ni problem i just WANNA BE FREE.
no pol se je poa kr zadrla ja pej pejt kr pejt itak šule ne boš nardila ( full me podpira ja haha xD) Sam da kao pol me pa noče več videt če je naum nardila...mhm fur sure že po prvem tednu bi me usak dan kilicala ko da ej nepoznam. Sam resno me ful mika da bi šla u lj ...sam stara se kao boji da se bom drogirat začela pa pit pa da bom u slabo družbo padla pa take -.-'' kr neki no. sej otak vem da bi se lhka use to zgodil sam če rečm da se drogirala ne bom kr mi je to kr neki sam lajf si uničiš pa samga sebe zraun. pol mi je pa rekla da kao hočm u trboule sam zato da bom vn hodla tku ku med poltjem WTF ? ona ne pozna razlike me d POLETJEM in Počitnice so ble takrt ztu sm bla pa uzui al naj bi bla not u bajt ku kak netopir -.-'' matr je BLOND ..sploh pa nebi mogla bit uzun usak dan kr bi tm tut mela red sam tm bi usaj bla svobodna tuki moram pa pazt za usak korak ku ga nardim kr se skus sam dere na mene pa za use sm jst kria pa pol sm skus pod pritiskom pa en vem sploh kua lhka kua pa ne smem rečt -.-'' sej ne rečm da se pa tm nikol ne bomo skregal sam tu ej itak normaln sma usejn men bi blo lepš. PŠA ME PROU BOLI KURAC če mi reče da je tboule kr eno mesto pa da usi hočjo vn jst pa not. ampak usejn pač tut zaarad folka bi šla tm ja ..sam tut zarad sebe..sej ne rečm da mi tuki ne vem kua use manka sam usejn boljš mi bo tm...po eni stran pa je tuki tut velik frendou ku mi vlik pomenjo pa tut tuki je res da je več možnosti za delat pa kua jst vem kaj use ...ampak ehh sej še sama ne vem Trenutno BI najrajš šla u LUBLANO *__*

all pa da je to dost za dons ;D pa PETEK je sam itak je bedn kr sm bolana pa me skus neki zebe sm ku en medved oblečena hjoo ;S pa učer na trening nism mogla it SUCKS moj vikend bo itak ceu u kurcu KR SE MORM UČIT ewww ;S
FREEDOM ;*

Nessun commento:

Posta un commento