mercoledì 24 novembre 2010

I'm worst kind of monster cause' i'm all in your head

''I'm worst kind of monster cause' i'm all in your head'


helllow again ^^
doma sem medtem ko so nekateri v šoli

zato kr se ne počutim glih briljantno ...zjutraj mi je blo tko slabo da raj nism šla na bus ;S
in ja telefona ne najdem super al neki ;S
o čem naj danes pišem tale blog se mi sploh ne sanja kr se mi zdi tema bedna tko da morm razmislit... ful mi je lepo slikce not v blog ustavljat ne vem take posebne so zgledajo dolgočasne ampak ubistvu usaka govori svojo zgodbo.
woooah znorela bom brez telefona ...dougcajt mi je kr mam namreč zablokiran MSN in gb na računalniku -.-'' stari so mi zablokirali ;S kr neki so no ;S

believe in me, When you feel like you’re losing all your hopes and dreams.
Believe in me, When you are down I will lift you up from the ground.

amm ja zdle sm se spounla zarad (blood on the dance floor ) kako nekateri ljudje ne spejemajo drugačnosti , barva kože spolno usmerjenje,in stil in use te stvari.
to mi kr dvigne pritisk -.-'' kaj maste proti homoseksualec, biseksualcem in use to. a zdj je kr usak tip ki ma sšal pa se mal bolj uredi po vaše ''peder'' in usaka punca ki objame punco al pa ma moški stil kr ''lezba ''. in kao o fuj kako se lahko žvali tip s tipom pa baba z babo. JA PAČ SE in kaj zdj a se bo ceu svet podru al kaj -.-'' bolan ste z takimi. če sta dva srečna in zaljubljena sta lahko skupi tut če sta itega spola. eni se obnašate ko da ste z vrca pršl -.-' še u vrcu vejo da morš sprejemat ljudi takšne kot so.
in pol še po teleiziji učer sm to zasledila kao dA GEJI NE SMEJO V ŠOLE -.-'' WTF? bolano..kr neki da kao bojo otroci (pubrtetniki) začel razmišlat o tem in jih bojo preusmerli OMG no take bolane govorijo da je za bruhat. a zdj kr bojko vidl geje bojo kr usi geji frtik je tale folk..kao un reče ''in to bodo prikazali pubrtetnikom ..pubrtetnikom '' ja in soo what? ko da najstniki tega ne štekajo .....če vam je tok težko gledat kako se držijo za roke pa take stvari pač stran poglejte ne pa obsojat..kr so to isti ljudje kot vi majo čustva ,majo use kar maste vi.in nič ne boste spremenili s tem ko jih boste žalli pa take -.-''

amm ja no če sm pa učeri vidla to na preverjenju pa še nimam kej druzga za pisat**


alll pa to da upam res fuuuuul upam grem u petek u trboule *_____* to si ajbolj želim resno kr čene morm pol še do febusarja čakat ;O nismo normaln al kaj ?

pa vidla jih bom usee *___* iiiiiiii*
kent vejt ampak šele jutr zvem če gremo sploh ;/ in upam sam upam da doi tastara auto pa da SLUČAJNO ne zažne kak sneg padat kr pol tastara noče it -.-'''
tko da usi držtepesti pa bodte pridni ane *



Hmmm ... resno prou oboževat sm začela
BLOOD ON THE DANCE FLOOR
*___* če sta pa the best

Dahvie and Jayy ;***
tale pesm me je prou uno ne morm jo vn iz glave spraut
http://www.youtube.com/watch?v=yDhxDSczC9E

awsome je *___*

Death to your heart
And i'll rip it apart
You've come undone
You're the weakest one
Death to your heart
and i'll rip it apart (Rip it apart)
You've come undone
You're the weakest
The weakest one

No one will hear your finally words
I'm a life taker, i'm a heart breaker.

2 commenti:

  1. Ej to kas pa napisala je pa čista resnica in vidi se da pišeš s srcem men je use tko ušeč in se z tabo popolnoma strinjam s tabo
    joj men je šlo kr na jok kok je lepo *<3* *<3* *<3*

    RispondiElimina