mercoledì 24 novembre 2010

Men se bo sam sfukal -.-''

MEN SE BO SAM SFUKAL JA -.-'''


IN TO NA FUUL .




A VETE KUA J TALE BLOG tole je znašanje jeze nad nekom ...
kr pišm pru blog ga objaum pa zvem da NE GREM U TRBOULE .
in to že DRUGIČ

a vem povem celo zgodbo da bote laži razumel sej itak nuben ne bere sam WHATEVER.
Moja mamica je dala auto na popravilo do takrat pa ma službenega..ampak že prvi teden so rekli da bo auto DO PETKA narjen ampak NI BIU -.-''

in pol so rekl u ponedlk da do tega petka bo zihr AMAPK SPET NI.
zdj kao use dele že majo sam en jim manka AMPAK GA ŠE NI ...In zarad enga bednega dela mišel ne gre nikamor in je spet use zajeban useeee
ZMEŠAL SE MI BO...

UPIČKOMATERNONAJGREVSESKUPTEJDELIINTAPOFUKANAUTOPAŠEUNIKRETENI
KUNEZNAJOPREJ
NAROČITMAJKEMIDASEMIJEZDLESFUKALNAJRAJBIKOGA
TUKPREBUTALADAŠESAMZASENEBVEDU.

resno usakič ku se prej pripravim USEM povem da pridm se USE zmenm pol pa rečejo 2 dni pred tem JA NA ŽALOST AVTO ŠE NI PRIPRAVLJEN...NA TVOJO ŽALOST BOŠ KMAL BREZ GLAVE -.-''


znašam se nad blogom matr sm pametna ku da bo to kej spremenil...majkemi zdj se sploh en bom nč menla nč prpraulala pa če nasldn vikend auta ne bo grm jst tm u uno POFUKANO GORICO ( se opravičujem unim ki ste iz tm ) pa jih use po vrst razbijem majkemi poun kurac mam usega tega ...
umirmo se udih izdih udih izdih haha xD

ENO PESMICO SI BOM DALA DA ME POMIRI


in je šou spet en lep vikend u kurac -.-' in zdj se bom mogla pa veu vikend učit pa nikamor ne bom šla kr se MORM učit če hočm FEBUARJA sploh it u TRBOULE ampak takrt grem z vlakom ** in ja zakaj ne grem že zdj z vlakom zato kr poleti vozi manj in ful prej in se mi ne splača kr bi bla fuuuuuuuuul mal tm pol ;/ Febuarja grm pa za lajk 10 dni ;)

PA RES SRČNO UPAM DA GREM NASLEDNJI VIKEND res u trbule kr čene ne vem kaj bom. ;((

i'M JUST SO SAD AND ANGRY ;//




Nessun commento:

Posta un commento